Menu

Facebook oglaševanje

Kjer ste vi, so tudi vaše potencialne stranke. Facebook ne uporabljajte le za razvedrilo, temveč tudi za Facebook oglaševanje.

Uporabniki na Facebooku porabijo velik del svojega časa, poleg tega število registriranih uporabnikov narašča. S pomočjo Facebook oglaševanja vam lahko pomagamo, da vaš oglas doseže potencialno občinstvo. Vaša konkurenca to že počne, zakaj ne bi še vi?

Razlogi, zakaj oglaševati na Facebooku



Ker lahko izberemo pravo ciljno skupino ljudi glede na spol, starost, zanimanja, kraj bivanja ...

Z višino cene klika lahko vplivamo na to, kolikokrat se bo oglas prikazal in komu. Ob redni optimizaciji kampanj dosežemo optimalno ceno klika.

Ker plačate le takrat, ko nekdo želi obiskati vašo stran, torej ko klikne na oglas.

Učinek izmerimo in dokažemo.

Facebook oglaševanje

Facebook je največje družbeno omrežje, ki je v svoji osnovi namenjeno zabavi, druženju, razvedrilu ter ohranjanju stikov s prijatelji. Mnogi ga uporabljajo tudi za spoznavanje novih ljudi, nas pa seveda najbolj zanima, kaj lahko Facebook ponudi podjetjem, ki želijo čim ceneje in čim bolj efektivno doseči svoje kupce?

S Facebookom do novih kupcev – ugodno in efektivno

Facebook oglaševanje je idealno, če želite vaše kupce doseči ugodno in učinkovito. Še posebej dobro se bo Facebook obnesel v primeru, ko imate zelo inovativen izdelek, ki ga ljudje še ne poznajo in ga zaradi tega ne iščejo na Googlu. Tudi če prodajate izdelek, ki ga lahko zelo natančno oglašujete določeni ciljni skupini na Facebooku, bo Facebook odličen kanal.

Zakaj za oglaševanje na Facebooku izbrati ravno nas?

Zato, ker želimo z vami sodelovati dolgoročno. Ravno zaradi tega se pri Dominatusu Facebook oglaševanja vsakega projekta lotimo na isti način, kot bi se ga v primeru, da gre za naš produkt. Zato vedno stremimo k čim višjemu profitu vašega podjetja in nismo oglaševalska agencija, katerih namen je žal vse preveč pogosto, da predvsem porabijo budget, ki so ga dogovorili, saj je v tem primeru njihov lasten zaslužek višji – po našem mnenju, le kratkoročno.  


Nekaj dejstev o Facebook oglaševanju:

  • Facebook ima 1,4 milijarde DNEVNIH uporabnikov. Število registriranih uporabnikov pa se POVEČUJE. Ta trenutek je to najbolj popularno družbeno omrežje, saj mu druga znana omrežja (MySpace, Instagram, Twitter itd.) ne morejo več slediti. In da, med registriranimi uporabniki je veliko Slovencev, vaših potencialnih strank. Iz tega sledi:
  • Vaši potencialni kupci preživijo na Facebooku VELIKO časa. Nekateri na njem preživijo uro, spet drugi več ur.  Nedavne raziskave so pokazale, da kar 70 % slovenskih uporabnikov, starih med 15 in 75 let, vsaj enkrat dnevno obišče Facebook in pregleda novice.
  • Tako natančnega ciljanja vam ne omogoča skoraj nobena druga platforma. Nikjer drugje ne boste našli tako »idealnega« občinstva. Po mnenju tržnikov je to najpomembnejša družabna platforma. Poleg tega Facebook dodaja nove funkcije vsak mesec, vaše kampanje pa lahko nastavljate še natančneje.
  • Statistika pravi, da se v eni minuti zgodi 3 MILIJONE objav, naša časovnica pa je omejena in posledično je s tem omejen tudi organski doseg.
  • V primerjavimi z drugimi kanali je oglaševanje na Facebooku še vedno eno najcenejših. Seveda pod pogojem, da se oglaševanja lotite pravilno.
  • Vaš proračun za posamezne kampanje lahko vseskozi prilagajate.
  • Z oglaševanjem hkrati povečujete prepoznavnost vaše blagovne znamke in promet na spletno stran oziroma trgovino. Zato ne preseneča dejstvo, da blagovne znamke v povprečju objavljajo kar OSEMKRAT dnevno.
  • Uspešnost oglaševanja je merljiva in to v realnem času. Takojšen vpogled v analitiko nam lahko razkrije, kakšna je nakupna pot uporabnikov in tako lahko takoj ukrepamo profitabilno.
  • In končno: Facebook še vedno raste in še utrjuje svoj dominanten položaj v digitalnem oglaševanju!


70 % uporabnikov vsaj 1x dnevno obišče fb
-->
+80%

80 % obiskov iz mobilnih naprav
+19%

19 % časa porabimo na Facebooku



Pogosta vprašanja

Koga lahko ciljamo s Facebook oglaševanjem?

Facebook oglaševanje omogoča zelo natančno določanje ciljne skupine. To pomeni, da lahko ustrezne oglase prikažemo določeni ciljni skupini, ki jo oblikujemo glede na: spol, jezik, starostno skupino, geografsko območje, demografske podatke (izobrazba, življenjski dogodki – prihajajoča obletnica, nova zaposlitev, prihajajoč rojstni dan itd., generacija itd.), interese osebe (hobiji in aktivnosti, družina in odnosi, fitnes in wellness, bančništvo itd.) ali pa glede na vedenje osebe, recimo katere vrste mobilne naprave uporablja.

Kakšna je razlika med Facebook oglasi (Facebook ads) in sponzoriranimi objavami (boost post)?

Facebook oglaševanje omogoča kar nekaj vrst oglasov, ampak kot administrator Facebook profila boste zelo kmalu opazili, da vas bo Facebook nagovarjal k temu, da določeno objavo naredite sponzorirano. Razlog za to je doseganje večjega doseg ali pa je morda Facebookov algoritem prepoznal, da je bila podobno vsebino na strani že sponzorirana v preteklosti. To pa ne pomeni, da se morate vedno odločiti za sponzorirano objavo in da vam bo le-ta prinesla najboljše rezultate. Funkcija boost post vam omogoča, da izberete objavo, ki je že objavljena na vašem facebook profilu in jo promovirate. Znotraj nastavitev lahko določite ciljno skupino, budget in trajanje kampanje. Ta funkcija je za uporabo zelo preprosta in jo povečini uporabljajo manjša podjetja, katerih namen je prepoznavnost blagovne znamke. Po novem pa je Facebook dodal tudi možnost spodbujanja obiska spletne strani, seveda v kolikor objava vsebuje povezavo. Facebook oglasi vam omogočajo oblikovati bolj natančno oglaševalsko kampanjo. To pomeni, da boste lahko določili cilj oglaševanja kot je na primer konverzija, lead generation, obisk spletne strani…, odločite se lahko, s katerih naprav bodo lahko obiskali videli vaš oglas (pametni telefon ali računalnik) in pa med 15-imi mesti, kam boste umestili oglas, ali bo ta umeščen na Instagram, Instagram story, Facebook story, Facebook messenger inbox in sories… ter določili ciljno skupino.

Je bolje izbrati Facebook oglase ali sponzorirane objave?

V 99 % je veliko bolje narediti Facebook oglas pa četudi niste najbolj spretni v tem, saj boste s tem dosegli boljše rezultate ter si zagotovili nižji CPC. V primeru, da nimate časi in si želite na hitro povečati doseg objave z nekim specifičnim sporočilom, bo mogoče sponzorirana objava dobra odločitev.

Predlagamo, da si vzamete čas za pripravo strategije in razvijate oglasne kampanje v smeri, v kateri se odzivajo vaši kupci. Le tako lahko pridete do odličnih rezultatov.

Kaj je remarketing in kaj dinamični remarketing?

Remarketing je ponovno ciljanje obiskovalcev, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. S pomočjo Facebook pixel kode nam Facebook omogoča, da obiskovalce spletne strani ponovno nagovorimo s Facebook oglasom, kljub temu, da so v preteklosti zapustili našo spletno stran.

Dinamični remarketing ima v osnovi isti pomen, vendar gre tukaj za bolj specifično ciljanje obiskovalca naše spletne strani, kateremu želimo izpostaviti točno določene specifike izdelka ali storitve. S pomočjo vtičnika (v kolikor imate spletno stran na platformi Shopify, Magento, Woocommerce in Bigcommerce) ali nekaj programerskega znanja lahko nastavite pixel, ki beleži standardne dogodke (artikel dodan v košarico, nakup zaključen itd.) in katalog artiklov. Tako boste lahko ciljali uporabnike s točno določenim izdelkom, ki so ga morda ravno pred kratkim ogledovali, morda celo dali v košarico in ne zaključili nakupa ali pa so še v nakupnem procesu.

Oglas je zavrnjen. Kaj narediti v tem primeru?

Facebook ima zelo poglobljena in jasno napisana pravila, ki jih ves čas posodabljajo. Nekatere kategorije in področja so občutljive narave, na primer: rasa in verska pripadnost, zdravstveno stanje, finančni status, golota in seksualnost, droge, alkohol, orožje, igre na srečo. V tem primeru veljajo zakonitosti, kako in do kolikšne mere jih lahko sploh oglašujemo. Spoštovati je potrebno politiko posamezne države, vsa opozorila in pa pravilno interpretirati besedilo, da bo sprejemljivo za Facebook. Na vsak zavrnjen oglas se lahko pritožite neposredno pri tehnični podpori, s katerim lahko komunicirate preko emaila ali pa preko Facebook messengerja.

Koliko stane Facebook oglaševanje pri vas?

Odgovor na to enostavno vprašanje je zelo kompleksen. Vložek je odvisen od panoge, dejavnosti, ponudbe, konkurence…, pa tudi od namena in cilja facebook oglaševanja. V splošnem bi lahko rekli, da ni pomembno, koliko vložimo v Facebook oglaševanje, pomembno je, koliko na drugi strani ustvarimo konverzij in koliko nas stane posamezna konverzija.

Zakaj facebook oglaševanje in zakaj izbrati nas, da upravljamo vaše oglase?

Z zagotovostjo si upamo trditi, da se vaše potencialne stranke zadržujejo na Facebooku, kjer raziskujejo blagovno znamko in lastnosti izdelka ali storitve pred nakupom. Facebook je enostavno družbeno omrežje, ki omogoča hitro izdelavo oglasov pa vendar vam priprava celotne digitalne strategije lahko vzame veliko časa, v kolikor tega ne počnete vsak dan. Zato vam tukaj na pomoč pristopimo mi:
S svojimi izkušnjami in strokovnostjo lažje in hitreje pripravimo strategijo oglaševanje in ustvarimo kampanje.
Sledimo trendom in novostim na področju Facebook oglaševanja.
Optimiziramo cilje kampanj.
Vsaki kampanji se posvetimo kot bi bila naša.


Imate vprašanje, ki ga nismo zajeli? Pišite nam >


Kaj lahko pričakujete, če vstopite v svet Facebook oglaševanja skupaj z nami? Idealno bi bilo, če bi napisali, da nič dela z vaše strani in izjemen prodajni efekt. A to je ideal, ki se mu vsekakor skušamo vedno približati v spodaj opisanem postopku.

Postopek Facebook oglaševanja:

  • Na začetku Facebook oglaševanja skupaj z vašo pomočjo analiziramo, kdo so vaši ciljni kupci in kako se le-ti obnašajo na Facebooku in tudi sicer na internetu, torej katere strani obiskujejo, katere vsebine jih zanimajo, kaj iščejo po spletu, kakšne so njihove demografske lastnosti itd.
  • V drugem koraku preverimo, kaj že počne vaša konkurenca in kako se lahko od njih razlikujemo, ponudimo nekaj več.
  • Preden oglaševalska akcija zaživi poskrbimo tudi za nastavitev vsega potrebnega, da lahko uspešnost oglaševalskih akcij merimo.


Ko je vse to urejeno, pričnemo z oglaševanjem, testiranjem in optimiziranjem vaše oglaševalske kampanje, oglasov, ciljnih skupin ... Ste za? Stopite v kontakt z nami!
 


Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*