Menu

Google AdWords oglaševanje


V iskalnem (search) in prikaznem (display) omrežju, na Youtubu, Gmailu in številnih partnerskih mestih že čakajo vaše bodoče stranke.

Google oglaševanja se vedno lotimo tako, da skupaj s stranko najprej določimo cilje, ki jih želimo s posameznim pristopom doseči, te cilje tudi implementiramo na spletni strani, tako da je v vsakem trenutku jasno, če jih dosegamo in koliko nam še manjka. S kasnejšo optimizacijo kampanje pa v večini primerov zastavljene cilje tudi presežemo.

Štirje razlogi, zakaj izbrati Google AdWords oglaševanje



Ker vaše potencialne stranke že iščejo produkte, ki jih ponujate. Vas ni strah, da posle namesto vas dobi konkurenca?

Ker plačate le takrat, ko nekdo želi obiskati vašo stran, tj. klikne na oglas.

Ker lahko vse stroške in prihodke natančno
izmerite.

Preprosto zato, ker se splača!

Izjave zadovoljnih strank


Dominatus je naš večletni partner za SEO in oglaševanje z AdWordsom. V tem času so se izkazali kot zanesljiv in učinkovit partner, ki ne spi in se konstantno prilagaja spremembam na vedno živem trgu internetnega oglaševanja in optimizacije.
Dino Ivan Tot, 1nadan.si
Strokovnjaki podjetja Dominatus, d. o. o., so nam z oglaševanjem AdWords pridobili nove poslovne partnerje in nam v kriznih časih omogočili rast prihodkov. Njihovo sprotno spremljanje in posodabljanje oglaševalskih kampanj nam zmanjšuje stroške oglaševanje. Odločitev za sodelovanje s strokovnjaki podjetja Dominatus je bila za naše podjetje ena izmed najboljših v času gospodarske krize.
Blaž Udovč, Projekt varnost d.o.o.

Oblikuješ, plačaš, dobiš. Tako je običajno pravilo pri naročanju oglasov AdWords. Mi smo se odločili, da to v našem imenu opravlja podjetje Dominatus, d. o. o. In rezultat? Plačaš in dobiš, dobiš, dobiš. Zakaj? Vprašajte njih, radi povedo.
Matic Pošebal, Hutko d.o.o.

Z oglaševanjem na Googlu hitro in ugodno do novih strank

Prvi korak za uspešno Google AdWords oglaševanje je analiza vaše dejavnosti in pravilno prepoznavanje navad vaših ciljnih kupcev. Z oglaševanjem v iskalnem omrežju jih dosežemo točno v trenutku, ko iščejo vaše izdelke in storitve, medtem ko s številnimi drugimi možnostmi, ki jih Google ponuja, lahko ustvarite nove potrebe, nova povpraševanja, večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke in nove kupce, ki bodo v času nakupa vaše podjetje že poznali in mu zaupali.



Želite tudi vi povečati prepoznavnost vašega podjetja ali vaše produkte in storitve izpostaviti na vrhu iskalnika Google? Skupaj lahko to naredimo še bolj efektivno, o čemer pričajo tudi izjave naših strank.



Pogosta vprašanja

Ogromno člankov o Google AdWords oglaševanju smo že napisali na našem blogu, na Računalniških novicah in v številnih drugih medijih. Najpogostejša in tista najbolj pomembna najdete spodaj:

Kaj je oglaševanje v iskalnem omrežju, katere so druge možnosti?

Oglaševanje v iskalnem omrežju je tisto, na kar najprej pomislimo, ko kdo omeni Google AdWords oglaševanje. Pri tej vrsti oglaševanja gre za zakup ključnih besed, pod katerimi se prikaže vaš oglas, ko nekdo na Googlu v iskalno okno vpiše eno izmed zakupljenih ključnih besed oz. besednih zvez. 

Primer oglaševanja v iskalnem omrežju prikazuje spodnja slika.
 
Oglaševanje v iskalnem omrežju pa nikakor ni edina opcija, ki jo Google AdWords oglaševanje ponuja. Poleg tega lahko dosežete nove kupce tudi preko oglaševanja v prikaznem omrežju (display), preko ponovnega trženja (remarketing) in dinamičnega ponovnega trženja (dynamic remarketing), oglaševanja na Youtubu, oglaševanja z Gmail oglasi (Gmail Sponsored Promotions) in še z nekaterimi naprednejšimi tehnikami, ki jih Google AdWords oglaševanje omogoča.

Vsaka izmed omenjenih opcij je primerna v določenih primerih, katera pa je najbolj primerna za vas, je odvisno predvsem od ciljev, ki jih želite doseči (povečanje prodaje, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, ozaveščanje o poprodajnih storitvah ...).

Koliko stane klik na Google oglas?

Zelo pogosto vprašanje, ki pa žal nima zelo enostavnega odgovora.

Na ceno klika vpliva v prvi vrsti vaša konkurenca, saj celotno Google AdWords oglaševanje deluje na avkcijskem sistemu - kdor da več, je višje. Da pa ni vse tako enostavno, Google poleg same cene, ki ste jo pripravljeni plačati za posamezen klik, upošteva tudi oceno kakovosti (Quality Score). Višja kot je vaša ocena kakovosti, nižja bo vaša cena klika.



Na zgornji sliki lahko vidite, kako bo ocena kakovosti vplivala na vašo ceno klika. Običajno najprej preverimo v Googlovem orodju za načrtovanje ključnih besed (Keyword Planner), kakšna je pričakovana cena klika, za odlično urejene kampanje, ki dosegajo izjemne ocene kakovosti, lahko pričakujemo celo 50 % nižjo ceno klika, ob še vedno odlični povprečni uvrstitvi.

Konec koncev pa je konverzija in ROI precej bolj pomemben od cene klika, zato je pomembno, da zakupite prave ključne besede, torej tiste, s katerimi boste dosegli zastavljene cilje.


Kaj je ocena kakovosti oz. Quality Score?

Ocena kakovosti oz. t.i. Quality Score je ocena od 1 do 10, ki jo Google določi vsaki ključni besedi. Oceno kakovosti lahko vidite v vmesniku Google AdWords, tako da pri pregledu ključnih besed vključite stolpec "Ocena kakovosti" ali se z miško zapeljete čez oblaček pri izbrani ključni besedi:



Na oceno kakovosti v grobem vplivajo trije dejavniki, in sicer:
Pričakovan CTR
Ustreznost oglasa
Uporabniška izkušnja na spletni strani Če bo vaš oglas tako zanimiv, da bo uporabnik želel klikniti nanj, bo tudi v kontekstu s ključno besedo in vsebino na vaši spletni strani ter bo uporabniška izkušnja na vaši spletni strani odlična, bo tudi Google zaslužil več, ker:
Kratkoročno bo Google zaslužil zaradi klika na vaš oglas.
Dolgoročno bo Google zaslužil, ker bodo uporabniki radi klikali na oglase, če jih bo po kliku čakala dobra uporabniška izkušnja, ki je v kontekstu s pričakovanim.
Dobro oceno kakovosti bo Google nagradil, tako da bodo vaši stroški manjši, to pa je razlog, da se tudi vi potrudite, da zadovoljite vse dejavnike dobre ocene kakovosti, saj boste tako tudi vi zaslužili več.

Kakšna je razlika med Google AdWords oglaševanjem in optimizacijo spletnih strani?

Pri google oglaševanju se vaš oglas lahko pojavi še nad t.i. organskimi zadetki, a kljub temu so neplačani oz. organski zadetki bolj klikani.

Ena izmed razlik je tudi to, da pri plačanih iskanjih plačate na klik, medtem ko je organska pozicija brezplačna, plačate lahko le storitev optimizacije, ki vas pripelje do prvih pozicij.

Prav tako se uspeh meri nekoliko drugače, saj se pri Google AdWords uspeh meri s CTRjem, povprečno pozicijo, oceno kakovosti itd., medtem ko je pri optimizaicji pomembno predvsem, da se uvrščate čim višje med zadetki. Tako za Google AdWords oglaševanje kot za optimizacijo spletnih strani je najbolj pomembno, da dosega vaše ključne indikatorje uspeha, kot je npr. nakup, registracija, izpolnjen kontaktni obrazec ...


Imam promocijsko kodo. Jo lahko uporabim?

Če imate promocijsko kodo za Google AdWords oglaševanje, jo lahko izkoristite, a le v primeru, če zadostite nekaterim pogojem:
Kode so namenjene le novim oglaševalskim računom.
Kode so časovno omejene - preverite, da vaša še ni potekla.
Uporabite lahko le eno promocijsko kodo na posameznem računu.
Pred koriščenjem promocijske kode boste morali vnesti podatke za plačilo, večinoma pa tudi investirati določena sredstva, preden bo koda aktivna in dobroimetje na vašem računu.
Kode so lahko lokacijsko omejene.
Če odpirate nove in nove račune in na njih uporabite promocijske kode, bo Google to kaznoval in vam v najhujšem primeru onemogočil nadaljno uporabo oglaševanja. Reševanje blokiranih računov je zelo zamudno in vas čaka kar nekaj pregovarjanja, da vam bodo ponovno omogočili oglaševanje, če sploh. Zatorej, če imate resne namene in želite pridobivati nove posle preko Google AdWords oglaševanja, vam tovrstvo prakso močno odsvetujemo.

Zakaj se moji oglasi ne prikazujejo?

Če sami svojih oglasov ne vidite na Googlu, to vsekakor še ne pomeni, da se tudi drugim uporabnikom ne prikazujejo. Kakšno je stanje vaših oglasov lahko enostavno preverite, tako da:
Uporabite orodje za predogled oglasov (Google AdWords -> Orodja -> Predogled oglasov in analiza).
Se z miško postavite na oblaček pri ključni besedi, pri tem pa se vam odpre okno, ki vam izpostavi informacijo o prikazovanju vašega oglasa pod izbrano ključno besedo. Na spodnji sliki je to lepo prikazano.


V kolikor se vaš oglas tudi v orodju za predogled in analizo ne prikazuje ter v oblačku pri ključnih besedi piše "No" in je tudi statistika prikazovanja oglasov prazna, se vaš oglas res ne prikazuje. Razlogov za to je lahko več, če omenimo nekaj najbolj pogostih, so to:
Težava s sredstvi na vašem računu - so sredstva porabljena ali sploh niso bila nakazana, morda je prišlo do kakšne težave pri obračunavanju preko kreditne kartice. Preverite stanje na vašem računu, preden iščete naprej.
Oglasi so še v pregledu - v kolikor ste oglase šele dodali, so le-ti lahko še v pregledu. Enako velja za na novo odprte račune. Pregled lahko traja tudi do 24 ur, čeprav je v večini primerov to urejeno bistveno hitreje.
Neodobreni oglasi - če vaši oglasi kršijo pravilnike Google AdWords oglaševanja, jih lahko pri pregledu zavrnejo. V tem primeru bo to tudi znotraj Adwordsa jasno označeno, prejeli pa boste tudi email s tem obvestilom.
Preverite dnevni limit - če je le ta že dosežen, se vaši oglasi ne bodo več prikazovali.
Stanje kampanj, oglaševalskih akcij, oglasov, ključnih besed ... Preverite, če je vse aktivno ali so kakšne od omenjenih stvari zaustavljene ali izbrisane.
Preverite negativne ključne besede - v kolikor ste dodali isto ključno besedo med izbrane in med negativne ključne besede, bo negativna ključna beseda preprečila prikaz.
V večini primerov boste z zgoraj navedenimi primeri prišli do rešitve, v kolikor pa še vedno ne najdete nič uporabnega v zgornjem odogovoru, se lahko obrnete na nas.

Na katerem mestu se prikazuje moj oglas?

Povprečna pozicija v sistemu Google AdWords vam pove, na katerem mestu se v povprečju nahaja vaš oglas. 

Primer:
Če se vaš oglas prikaže 30x na prvem in 30x na tretjem mestu, bo povprečna pozicija 2.
Prav tako bo povprečna pozicija 2, če se vaš oglas prikaže 20x na prvem, 20x na drugem in 20x na tretjem mestu.

Če v Google vpisujete vaše ključne besede in primerjate pozicijo ključne besede s podatkom povprečne pozicije, se bo ta zelo verjetno razlikovala, saj Google pozna vašo zgodovino, ve kaj ste v preteklosti iskali in katere strani ste obiskovali in bo zaradi tega prilagodil tudi prikaz oglasov. Ravno zaradi tega ta način ni najbolj primeren za ugotavljanje povprečnih pozicij ključnih besed.

Ali Adwords vpliva tudi na organske pozicije moje strani?

NE.

Eno izmed najbolj zabavnih vprašanj, na katerega naletimo kar precej pogosto.
Če ste prenehali oglaševati in ste istočasno izgubili tudi organske pozicije, vam zagotavljamo, da to nima nikakršne povezave. Če z oglaševanjem niste dosegali zastavljenih ciljev, nikar ne začnite oglaševati samo zaradi tega, da bodo vaše organske pozicije boljše. Raje se posvetite vsebini vaše strani ter tehnični in vsebinski optimizaciji ali pa pokličite nas, da vam pomagamo. Več o tem si lahko preberete tu: https://www.dominatus.si/optimizacija-spletnih-strani

Zakaj potrebujem vas za upravljanje Google AdWords oglaševanja?

Naj naštejemo le nekaj razlogov: Ker lahko vaš čas bolje izkoristite.
Ker lahko zaradi izkušenj bolje izberemo tiste ključne besede, ki bodo bližje vašim ciljem.
Ker je naše poslovanje popolnoma transparentno in v vsakem trenutku veste, kakšna je cena naše storitve.
Ker imamo direkten kontakt s svetovalci na Googlu.
Ker vas lahko v to prepričajo tudi izjave naših strank.
Od konkurence pa nas loči nekaj edinstvenih prednosti:
Naše poslovenje je 100 % transparentno - račun je v vaši lasti, imate poln dostop do vseh podatkov.
Učinek oglaševanja VEDNO izmerimo in dokažemo.
Vsako stran oglašujemo enako kot bi bila naša!

Koliko stane vaša storitev?

Enostavno vprašanje, na katero žal ne obstaja enostaven odgovor.

Kakšna je cena Google AdWords oglaševanja je odvisno od obsega vaših oglaševalskih akcij, od obsega ponudbe, ki bi jo želeli oglaševati in od višine "budgetov", ki bi jih želeli investirati v Google.

Poslovanje z naše strani je 100 % transparentno, kar v praksi pomeni, da so sredstva, ki so namenjena Googlu, ločena od stroška naših storitev, vi pa imate kadarkoli vpogled v to, koliko sredstev ste že vložili kam in koliko jih je še na voljo.

Za več informacij in okvirno ponudbo nas kontaktirajte.

Kaj se zgodi, v primeru, da z vašo storitvijo nisem zadovoljen?

Prepričani smo, da se to ne bo zgodilo, a vseeno velja izpostaviti.
V kolikor se odločite, da ne želite več naše pomoči pri Google AdWords oglaševanju, bo celoten Google AdWords račun in vse ostalo, kar smo uredili za vas, ostalo v vaši trajni lasti.

Celotna kreativa, ki jo izvedemo pri nas, je v vaši lasti, mi le vodimo in optimiziramo oglaševanje, dokler vi to želite.


Imate vprašanje, ki ga nismo zajeli? Pišite nam >

Študija primera

Hypo Alpe Adria d.d.
S Hypo Alpe Adria d.d. (novo ime Addiko Bank) smo že nekaj časa sodelovali na področju Google AdWords oglaševanja. Ko so izrazili željo, da bi še nekoliko povečali število povpraševanj, smo prišli do ideje, da uporabnikom omogočimo oddajo zahtevka za odobritev kredita kar preko vnosnega obrazca v mailu. Gre za GSP oz. Gmail Sponsored Promotions, kar je bila takrat ena od najnovejših in hkrati še najslabše izkoriščenih možnosti, ki jih Google AdWords oglaševanje ponuja. 

Ideja je postala projekt, projekt pa je presegel vsa pričakovanja. Zaradi uspešnosti je bila študija objavljena tudi na uradnem Googlovem blogu: https://adwords-si.googleblog.com/2016/06/studija-primera-hypo-alpe-adria-bank-dd.html

Cilji ob začetku projekta:
Do novih povpraševanj za največ 2,5 € na pridobljen kontakt>
Cena pri oglaševanju v iskalnem omrežju je bila sicer nižja, a gre pri oglaševanju v Gmailu za prikaz oglasa uporabnikom, ki še nimajo nujno interesa po teh storitvah. Kljub temu nam je uspelo zastavljen cilj doseči in še celo preseči, saj je bila po izpeljani akciji cena oglaševanja še precej nižja od predvidene, in sicer smo za pridobitev povpraševanja zapravili v povprečju le 1,59 €.
Cena klika do največ 0,10 € na odprt email
Kljub temu, da cena klika ni najbolj pomemben dejavnik za uspešnost kampanje, smo si zastavili tudi ta cilj kot eno izmed meril uspešnosti akcije. Ker je šlo za dokaj novo in še neizkoriščeno možnost oglaševanja, je bilo oglaševalcev malo, posledično pa klik tudi cenejši. Z odlično optimizacijo besedil, ki ji je sledila visoka stopnja odpiranja emailov, smo ceno klika znižali na neverjetnih 0,05 € na odprt email.
Doseči 100.000 ogledov v le nekaj dneh
S preko 150.000 ogledi smo tudi to številko krepko presegli, tako da niti nismo bili preveč presenečeni, a zato nič manj veseli, ko so nas iz Googla kontaktirali in želeli naš uspeh objaviti tudi na njihovi strani.
Cilji ob začetku projekta: Realizacija:
Do novih povpraševanj za največ 2,5 € na pridobljen kontakt
Cena pri oglaševanju v iskalnem omrežju je bila sicer nižja, a gre pri oglaševanju v Gmailu za prikaz oglasa uporabnikom, ki še nimajo nujno interesa po teh storitvah. Kljub temu nam je uspelo zastavljen cilj doseči in še celo preseči, saj je bila po izpeljani akciji cena oglaševanja še precej nižja od predvidene, in sicer smo za pridobitev povpraševanja zapravili v povprečju le 1,59 €.
+63%

63 % ceneje od pričakovanega
Cena klika do največ 0,10 € na odprt email
Kljub temu, da cena klika ni najbolj pomemben dejavnik za uspešnost kampanje, smo si zastavili tudi ta cilj kot eno izmed meril uspešnosti akcije. Ker je šlo za dokaj novo in še neizkoriščeno možnost oglaševanja, je bilo oglaševalcev malo, posledično pa klik tudi cenejši. Z odlično optimizacijo besedil, ki ji je sledila visoka stopnja odpiranja emailov, smo ceno klika znižali na neverjetnih 0,05 € na odprt email.
+50%

50 % ceneje od pričakovanega
Doseči 100.000 ogledov v le nekaj dneh
S preko 150.000 ogledi smo tudi to številko krepko presegli, tako da niti nismo bili preveč presenečeni, a zato nič manj veseli, ko so nas iz Googla kontaktirali in želeli naš uspeh objaviti tudi na njihovi strani.
+50%

50 % večji doseg od pričakovanega
Oglejte si celotno študijo primera >

Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*