Menu

Študija primera:
Libelagroup

Izdelava nove spletne strani libelagroup.si ni prinesla samo profesionalen izgled, ampak tudi pripomogla k optimizaciji.




O naročniku Libelagroup

Spletna stran je bila že v osnovi postavljena na Wordpress platformi. Na nas so se obrnili z željo po optimizaciji spletne strani, ker jim Google oglaševanje ni prinašalo želenih učinkov. S kratkim pregledom stare spletne strani smo ugotovili, da je težava v nepreglednosti ponudbe oglaševanih podstrani in se odločili, da pred nadaljnjim oglaševanjem izboljšamo uporabniško izkušnjo.


1. sklop sprememb – razdelitev storitev na posamezne podstrani


Pri Libelagroup so imeli vse storitve predstavljene na eni sami strani. Tisti, ki so prišli na to stran, so potrebovali kar nekaj minut, da so med vsemi možnostmi našli točno tisto, ki je bila za njih aktualna. Če je nekdo prišel na spletno stran, tako da se mu je prikazal oglas pri iskanju ključne besede »fasade«, je imel pred fasadami podrobno opisano še več kot 10 drugih storitev, zato je to stran zelo hitro zapustil, ne da bi naredil želeno akcijo, tj. oddal povpraševanje ali poklical.

Zato je bila predstavitev vsake posamezne dejavnosti na posebni podstrani primarna naloga prenove in tisto, kar smo naredili preden smo se lotili kakršnegakoli oglaševanja te spletne strani.



Prej:

Potem:


2. sklop sprememb – vsebinska dopolnitev


Z razdelitvijo na več različnih podstrani smo imeli tudi več prostora za bolj podroben opis posamezne storitve. Da bi bil efekt te razdelitve čim boljši, smo na več različnih delih vsebine dodali tudi različne pozive k oddaji povpraševanja, t.i. call to action gumbe.

Rezultat teh sprememb je bil viden praktično takoj, saj so kmalu po objavi začeli prejemati prva povpraševanja. Le-ta pa so bila posledica boljše uporabniške izkušnje, boljših pozicij, ki smo jih dosegli z optimizacijo spletne strani in obiska, ki so ga dobili preko Google AdWords oglaševanja.



3. sklop sprememb – prenova grafične podobe


Kasneje, ko je spletna stran že več mesecev odlično delovala, smo se skupaj z naročnikom odločili tudi za stilsko prenovo spletne strani, saj je bila stara že precej zastarela. S tem smo želeli doseči, da profesionalen izgled spletne strani še bolj poudari profesionalnost in estetiko njihovih storitev.

Izzivi:
Stare spletne strani nismo izdelali mi, zato je bil eden od izzivov tudi prevzem kode, ki jo je razvil nekdo drug. Hkrati je bila želja naročnika tudi obdržati strukturo spletne strani in nov izgled postaviti na istem ogrodju.

Rezultati:
  • Google AdWords oglaševanje sedaj deluje in prinaša nove posle,
  • spletna stran se uvršča višje tudi na Googlu (delno zaradi optimizacije, s prehodom na https in izboljšavo UX pa so na prvo stran prišle tudi nekatere zelo konkurenčne ključne besede, s katerimi so se prej uvrščali na 3 ali 4 strani),
  • spletna stran deluje hitreje,
  • ...

Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*